Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Το Παρατηρητήριο του anarxosimoritis

ο anarxosimoritis.... πάει για τραγουδιστής

.....· Εκεί που πέταξα ρολόι και κούκο στα σκουπίδια να ηρεμίσω…να ο κούκος της ΝΔ ο Μιχελάκης στην TV να μου πετάει κάτι μπουλουβίνες κατάφατσα! Κάτσε καλά ρε παλικάρι …μας ήξερες και χθες; Ρε τι γίνεται; Από πότε ο κούκος τρώει καναβούρι;

.......· Κείνος ο Κυριάκος πρέπει να είναι μεγάλο κεφάλι. Πως καταφέρνει να συμφωνεί με τον αποστάτη του πατέρα του, να διαφωνεί με τη μαμά Ντόρα που αποστάτησε από τον αποστάτη ο οποίος είχε αποστατήσει από τον μεγάλο αρχιαποστάτη μπαμπά;!! Απορώ ειλικρινά…κάθε φυσιολογικός τύπος το λιγότερο θα ήταν ήδη σχιζοφρενής! αλλά το άτομο ειναι αφασία.

Εδώ γίνεται της αποστασίας το τετρακάγγελο και ο εκ Καρπαθίων ορμόμενος χασκογελάει … αυτός θα μου πείτε έχει αποστατήσει κι απ`το Χάρο!

· Η διαστροφή σας ρε δεν έχει όρια!... όταν ο συγγραφέας (εγώ ) γράφει η "μαμά Ντόρα" είναι λέξεις πολιτικού βάθους… για δώστε προσοχή ! Αμέσως, αμέσως ποια μαμά ;τι μαμά;… πολιτική μήτρα εννοώ με περιεχόμενο! Με γκοντζάμ κόμμα..

· Με πήρε ο ύπνος με την TV ανοιχτή… με το που χτυπάει η πόρτα ,σκάω βλεφαριά με το`να μάτι και λοξοκόβω ένα τύπο με πετσέτα ,έτσι μούρθε!!! Ε! ρε λέω θα πάρω και γω πρωινό σε ξενοδοχείο ! Ε! ρε μεγαλεία!...Τρίβω και τα`άλλο μάτι και ο ρεσεψιονίστ μου βγήκε Μιχελάκης στην TV να με βοιδοκοιτάει σαν μούλος του λόρδου Βάρτον Βίξτον Χώστον! Ομπρός μου σ`εχω σατανά!

· Εκπρόσωπος –απρόσωπος σου λέει διπλή απόσταξη Αντώναρου- Παναγωτόπουλου με γλυκάνισο Αρούλη! Και γω ο μύωψ τον έκοβα για Ιμάμη να διαβάζει το κοράνι στο γυαλί τζαμί!

· Ενώ ο Πεταλωτής έχει μια γλύκα… σαν παχύσαρκο γατόπουλο αραχτό σε τζάκι αρχοντικό. Έχει τον αέρα βρε παιδί μου της εξουσίας! Όταν όμως μιλάει λες και φοβάται μη του πέσει ο λουκουμάς απ` το στόμα

· Σοφοί σου λένε μετά και κολοβακτηρίδια!.. γράφει ο άλλος Λεξικό για γαβρο-βούλγαρους … ψάχνω στο «ήθος», ψάχνω « διδασκαλία»,ψάχνω «δάσκαλος», πουθενά ο Μαρινάκης ! που είναι ο Μαρινάκης ρε Μπαμπινιώτη;

· Ψάχνω « μπουμπούκι», ψάχνω «άνθος»,ψάχνω «Θεός»..τίποτε! Ούτε Κουγιας ,ούτε Μπέος, ούτε Κόκαλης! Λεξικό για τα μπάζα!... δεν το καις ρε φίλε το σύγγραμμα!

· Τις κόβω τις προτάσεις ! Έτσι μούπε ο κολητός ο Κώστας που τον είπα απ` τη Ν.Σμύρνη…και του κακοφάνηκε ! Εγώ είμαι απ` τα Τζουμέρκα μου λέει .

· Λοιπόν κολλητέ έλα γράψε εσύ ρε μακακα! Μη μου σουβλίζεις το κεφάλι ..έτσι θα γράφεις …αλλιώς θα γράφεις…κόφτο για θα σε βγάλω στο κλαρί!

· Όσα πεχτρόνια μπαίνετε εδώ και όταν λέω εδώ, εννοώ το blog… εμένα να διαβάζετε να σας φτιάχνω τη μέρα και όχι diaskronos που σας μαυρίζει την ψυχή!

· Όχι… Τι καλό σας είπε; Σας είπε πριν τρία χρόνια ότι θα μείνετε άνεργοι και μείνατε!

· Σας είπε πριν δύο χρόνια ότι θα Χρεοκοπήσει η Χώρα και χρεοκόπησε! Και τι δεν είπε…μια μέρα εδώ γλυκό ψωμί δεν φάγαμε !

· Και του το λέω, άσε να τα λέω εγώ με τρόπο!.Να παράδειγμα. Εσύ που είσαι άνεργος… άμα ξαναβρείς δουλειά χέ..με! Έτσι το παίρνει απόφαση ο άλλος! Τι να του αναλύσεις για το δείκτη …και μαλακίες.

· Θες να σου πω για τη Λιβύη; Θα μπουκάρουν οι χασάπηδες ,θα μακελέψουν κόσμο, θα εκτελέσουν τον Καντάφι, και θα πάρουν το πετρέλαιο…και οι Ευρω-πέοι θα παίρνουν ληγμένα να συνέλθουν.

· Παρ όλα αυτά… τι θα κάναμε χωρίς το diaskronos ,τη δική μας Λίτσα Πατέρα; Άσε που παίρνεις την προφητεία τζάμπα… άσε που η Λίτσα θα σου πει ασήμωνε! Άσε που θα σου τα μασάει! Εδώ ,τα θες ωμά ; Εγώ τα μεταφράζω σύντομα. Αν θες και το γιατί, το πώς, και το διότι …τότε θα φας στη μούρη στην Πυθία diaskronos.

· To ένα φέρνει τα` άλλο ... ξέχνιέτε ο Τζαβάρας… Έμαθα τον κρέμασε ο Σαμαράς στο μπάνιο για καθρέφτη… γιατί λέει θέλει κάθε πρωί να βλέπει στα μάτια του Τζαβάρα τη νίκη της Παράταξης!

Μπανίζω ενα παιχτρόνι απο Λος Αντζελες που μάλλον εμένα!!! διαβάζει φανατικά! !!ποιόν άλλον! λέτε ν`αλοίξει η τύχη μου για Διεθνή καριέρα; Μόνο που εγώ θα τραγουδάω μόνο Τζαβάρα! Εχει μια τραβιχτική διαστροφική σας λέω! αντε και λίγο Αδωνη... γιατί θυμώνει...

anarxosimoritis 3/3/11

YΓ Γουστάρω και κανα σχόλιο ρε παιχτρόνια ειδικά του Εξωτερικού... απο Ιλινοις, Λος Αντζελες, Νορβηγία , Σουηδία, Αουστράλια! Ξέρω οτι εχω φανατικούς οπαδούς που εγω ειμαι σεμνός και ταπεινός δηλαδή αλλά να εγώ στα εξωτερικά δεν πήγα...και σεις απ` εξω κάτι θα βλέπετε δε μπορεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ωραία μας πουλάκια κελαϊδίστε...