Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Ο ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.


γράφει ο anarxosimoritis

Και να ήταν πίνακας του Dali η σημερινή «απεργία»… κάτι θα σου έδινε… Ήταν πολλά βήματα πέραν του σουρεαλισμού και προσωπικά αδυνατώ να τον κατανοήσω έστω και λίγο.
Στο ίδιο κάδρο…
Ο Πατούλης ο Δήμαρχογιατρός και ο εργάτης της Ναυπηγεπισκευαστικής…σε φόντο Παπαρήγα με Μιχαλολιάκο και στις παρυφές λαικό-Μάκη ζογκλέρ.…
Ο Παφίλης ο κομουνιστής και οι βαρόνοι Τράγκας ,Χαντζηνικολάου οι μέτοχοι…σε φόντο Σαμαρά με Μιχελάκη και γαρνιτούρα Ψωμιάδη..
Ο Δάσκαλος απ` τα Βριλίσια και ο Φωτόπουλος με τους 31 της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ… σε φόντο Παναγόπουλου με Ανέστη και τον ανεμοδείκτη Μανώλη.
Ο καθηγητής απ` τα Σούρμενα με τον υψηλόμισθο του ΟΠΑΠ και της Βουλής …σε φόντο Παπασπύρου με μπόλικο Πεπέ και χρώμα Λαφαζάνη.
Οι συνωστιζόμενοι της ΕΡΤ με τους απολυμένους του Λαναρά και μετανάστες … σε φόντο Τσίπρα με Γιαννόπουλο-δίκτυο και στο βάθος Κακλαμάνης τέως Δήμαρχος
Και ο Αλαβάνος… σε φόντο Αλαβάνου και Δημαρά σε βαθύ κόκινο και Κανελί.
Να και το δικό μου σουρεαλιστικό κάδρο!...
Τι θέλουν όλοι αυτοί; Ποιος κατάλαβε κάτι να μου το πεί; Πάλι ΝΙΚΗΣΑΤΕ σύντροφοι; Και ποιόν νικήσατε αυτή τη φορά; Και πως θ`αντέξω τόσες νίκες; Και πως γίνεται μετά από κάθε νίκη σας εγώ να πληρώνω πιο πολλά; Τι μου προτείνεται; Ποιόν προτείνετε να με Κυβερνήσει; Ποιος είναι ο καλύτερος; Κι αν εγώ διαλέξω έναν από σας οι υπόλοιποι τον αποδέχονται; Και ποια πρόταση μου κάνετε για το Χρέος που μου φορτώσατε; Και τι λέτε για την Ανεργία; Ο Αδέσμευτος του Σαμαρά βάζει 1800 ανώτατο πλαφόν αλλά η Παπαρήγα βάζει κατωτατο 1900 καιγω θέλω 79.000 που παίρνει κι ο Παναγόπουλος πως θα γίνει; Ο Παφίλης ,η Αλέκα ,ο Τσίπρας δεν παραιτούνται της Βουλευτικής ασυλίας για να πιέσουν και τους υπόλοιπους άρα δεν ελέγχονται..πως θα γίνει; Ο Τσουκάτος τα πήρε και η Αλέκα δεν γουστάρει έλεγχο στο Ταμείο.. και με τη Μάγιο του Δρακουμέλ τι γίνεται;
Τόσες νίκες και τόση χαρά !!!... γιατί φοβάμαι ότι πάλι με ρίχνετε στα σκατά;;;
Anarxosimoritis 23/2/11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ωραία μας πουλάκια κελαϊδίστε...