Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Η ΜΗΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Στα 40 μου αποφάσισα να φυτέψω δυο μηλιές στο πατρικό μου στα Τζουμέρκα…

Όταν βγήκα από το σπίτι να τις φυτέψω, νάσου ο μπαρμπα-Κώστας παλιός μάστορας αριστερός 82 χρονών και φτιάξαμε καφεδάκι… εμείς τα γερόντια όπως μας είχαν κολλήσει το παρατσούκλι κάποιοι χωριανοί μας γιατί βγαίναμε πάντα μαζί στα καφενεία. Εκεί που τα λέγαμε καπνίζοντας μου λέει : -Τνάλλη φορά πθαματάρθς, θέλω ναμφέρς και μένα μία. Του είπα έχω δύο …μια εσύ μια εγώ.

Αρνήθηκε με επιμονή αλλά του «επιβλήθηκα» με αγάπη και το γνώριζε. Του λέω κάτσε λίγο να φυτέψω τη μία και θάρθω να φυτέψουμε και την άλλη…

Πήρε την μηλιά και πήγε ακριβώς αποκάτω από τον οχτο και άρχισε να σκάβει…Μη τα πολυλογώ δεν άκουγε τίποτε ούτε περίμενε….

Τότε τυχαία πέρναγε ο Νίκος βοσκός 30 Χρόνων που πήγαινε για τα πρόβατα στο βουνό και βλέποντας τον του λέει χαμογελώντας συμπονετικά.

- Ορέ μπαρμπα-Κώστα τι πιδεύεσι εκεί; Τι φκιάνς αυτού;

- Είπα να φτέψου ένα κλαράκι ιδώια απόχει καλό χωματάκι …του απαντάει.

- Πότε θα γένει αυτό όρε να φας μήλα;… Λέει ο Νίκος εμένα δεν με έχει δει ακόμα.

- Ακ να σπού Νίκου του λέει…και σηκώθηκε. Αν δεν προκάμω να φάω ιγώ ,θα φας εσύ το ίδιο μ`κάν(ει)… αλλά δε μλές …ισύ πως είσαι σίγουρος ότι θα προκάμς να πας ως τα πρόβατα;

- Συννέφιασε ο Νίκος και καλού κακού μπήκα στη μέση φωνάζοντας…Ρε Νίκο δε φέρνεις λίγο γάλα γυρνώντας από τα πρόβατα…είμαι περίεργος να δω αν θα προφτάσω να το πιώ…

- Βάλαμε τα γέλια και κάναμε κανα μισάωρο τριπλοτσίγαρο…

Σήμερα κι εγώ αλλά κυρίως ο Νίκος τρώμε μήλα από τη Μηλιά του μπάρμπα –Κώστα…γιατί η δική μου ξεράθηκεκαι ο Μπαρμπα-Κώστας μας χαιρέτησε οριστικά και απλώς ίσως μας αγναντεύει … τη μηλιά κι εμάς…

Σκέπτομαι να φυτέψω και μια καστανιά! Και μια μηλιά ακόμα... θα τα φυτέψω το δίχως άλλο!

diaskronos 10/01/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ωραία μας πουλάκια κελαϊδίστε...