Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΤΑ ΒΑΜΠΙΡ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ" ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΛΕΥΡΟ!!!

Εδω και 10-15 μέρες άρχισε μια επίθεση απο το πουθενα για το πουθενά ...γιατι;;;
Γιατί ο Τράαααγκας, Χατζηνικ , Πρετεντέ κ.λ.π. αρχισαν αυτη την επίθεση κατά του Γιώργου;;; και γενικώς ....με επιχειρηματολογία...κομφετί σε ανεμιστήρα;;;
Γιατί τώρα ;;; Ενα χρόνο τώρα τον σιγοντάριζαν...και τι να κάνει...και τι δυνατότητες έχουμε....και φταίγανε μόνο οι άλλοι που τώρα δεν φταίνε...και ειναι λύση ανάγκης...και να περιμένουμε....και άλλες τέτοιες σάχλες και χαμογελάκια....και το χρήμα έφυγε...και δεν μπορούμε να το βρούμε....αλλά για το "ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ" ...μούγκααααααα!!!
Τι έγινε βρε παλικάρια των ΜΜΕ;;; Τι άλλαξε δηλαδή και αρχίσατε την κατεδάφιση;;; Δεν μας εξηγείτε κι εμάς να καταλάβουμε που το πάτε;;;
Θα σας πω την αμαρτία μου - εχω και γω την διαστροφή μου-οτι εμένα μου φέρνει η συμπεριφορά σας κατι λίγο απο ΕΚΒΙΑΣΜΟ!!! Δεν το φωτίζετε λιγο να δω αν κάνω λάθος;;;
Πάλι εκλογές έρχονται...μήπως ειδατε τα ποσοστα της αποχής και θέλετε να μαντρώσετε τα πρόβατα;;;;
Μήπως υπάρχουν τίποτε ΕΧΤΡΑ...ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΌ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΡΟΜΟΚΡΆΤΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΌΡΩΝ;;;
Για ρίχτε λίγο φως...κάντε ανοιχτό παιγνίδι....εκτός και ειστε επιφορτισμένοι να φροντίζετε τα πρώτα βήματα του Αντωνάκι μας!!!!!!!
kiklonas 06/10/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ωραία μας πουλάκια κελαϊδίστε...