Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΚΥΠΡΟΣ, ΚΕΡΥΝΕΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ…



Στα 18 μου σε γνώρισα μέσα από καρτ-ποστάλ φτηνά των περιπτέρων της ομόνοιας των Αθηνών…και έκανα ωραία ταξίδια στα μέρη σου …φανταστικά και νοητά …

Κερύνεια... των βαρβάρων και των προδοτών το μαχαίρι , την ίδια μέρα και μένα κατάστηθα με βρήκε…και η πληγή σου πληγή μου θα μείνει μέχρι και οι δύο να γιατρευτούμε… όρκο σου δίνω μόνο τότε θ`ανταμώσουμε... φυλακισμένη δεν θ`αντεχα να σ`αντικρίσω...

Κερύνεια … «της λεμονιάς της ελιάς»… της ρόδινης Ανατολής των υποσχέσεων… της γλυκιάς νοσταλγίας της εποχής των Φοινίκων ,των πειρατών, των Αιγαιοπελαγίτικων αναζητήσεων, των καϊκιών με το λάδι και το κρασί…

Κερύνεια… ερωμένη του Ήλιου…αγαπημένη του Απόλλωνα…και δική μου είσαι τραγική απώλεια… ποτέ δεν σε πρόδωσα…ποτέ δεν σε ξέχασα…στην καρδιά μου πάντα ελεύθερη είσαι να με πονάς και ν`αρμενίζεις για πάντα με τις αρχαίες τριήρεις…με το γλυκό κρασί, με το λάδι, με τα λουλούδια της αιώνιας Άνοιξης!

Κερύνεια αγαπημένη είσαι κάθε ημέρα από το 1974… για πάντα δικιά μου!!!

Kiklonas 04/11/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ωραία μας πουλάκια κελαϊδίστε...